Cizrnová cookie dough kaše

K vyzkoušení téhle snídaňové variace jsem se odhodlávala opravdu dlouho. Cizrnu na sladko jsem totiž už párkrát zkoušela (ve formě čokoládového hummusu a cizrnového blondies) a nikdy to moc slavně nedopadlo. Ale viděla jsem obdobné kombinace na tolika zahraničních food blozích v tak sliny se sbíhajících podobách, že mi to nakonec nedalo. A dobře jsem udělala. Ochudit se v receptáři o tuhle snídaňovou variaci by byla škoda.




90g vařené cizrny (40g v suchém stavu)
60g banánu (1/2 kusu)
20g datlí
20g arašídového másla
skořice a vanilka
špetka soli
10g drcených kakaových bobů

60g drobného ovoce - maliny, borůvky, jahody


Cizrnu, banán, datle, arašídové máslo, skořici, vanilku a špetku soli rozmixujeme na hladkou tuhou kaši. V případě potřeby přidáme trochu vody, 20-30ml max. Přidáme kakaové boby, krátce promixujeme a servírujeme s ovocem.



475 kcal
17g bílkovin, 59g sacharidů, 18g tuku, 8g vlákniny


Komentáře